Saturday, February 26, 2011

Siapa lelaki Metroseksual?


    • Sanggup berabis untuk ketrampilaan dan kesihatan kulit dan kuku.Malahan,mereka rajin untuk ke SPA atau rawatan kecantikan khas untuk lelaki menjaga kebersihan kulit dan kuku agar sentiasa bersih dan nampak berseri.
    • Mengambil tahu tentang produk khas untuk menjaga kulit dan kesihatan tubuh dan dalaman.Malahan mereka akan rajin membelek majalah atau katalog mencari produk terkini untuk menjaga kebersihan kulit dan tubuh.
    • Lihat sahaja kediaman mereka sentiasa kemas,teratur malahan mempunyai bunga dan langsir untuk menaikan seri.Mereka tidak kisah berabis untuk kediaman kerana berangapan ia adalah surga dunia.
    • Gila fesyen dan sentiasa mempunyai rujukan mengenai gaya dan trend terkini.Malahan,mereka yidak kisah berabis untuk kelihatan tampan,kemas dan stylo.Bagi mereka gaya harus ada supaya mereka di hormati dan dipandang tinggi.

  • Gentlemen,mereka melayan wanita dengan baik dan sama rata,Tidak pernah bercakap kasar malahan sentiasa menghormati wanita.Bagi mereka,wanita harus dilayan baik kerana mereka umpama ratu lelaki.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn