Tuesday, April 3, 2012

My Boy Ulat Tomei


Comel tak ulat ni???tapi ulat ni tak gatal, miang macam tuan empunya badan juga...kalau nak tau... tuan empunya badan ni cool je...ada sape2 ke nak tertarik dengan ulat ni???nak pegang???meh datang amik kat tuan empunya badan...hehehe...just kidding...

Patung ulat yang tomei ni kawan aku bagi...best giler sebab dapat picit-picit, ramas-ramas patung ulat ni...nasib badan aku tak gatal...hehehe...

Patung ulat ni aku dah pegang...tapi sayangnya...aku letak dalam bungkusan balik...sebab aku tak sanggup nak tengok...nak tau sebab apa???aku tak nak patung ulat aku ni jadi BUSUK...kang pening nak BAU...tak boleh nak peluk dah...so aku simpan dan jaga elok-elok patung ulat ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn