Sunday, October 23, 2011

Disaat Kau Melupakan Aku




Cuba kau dengar hati ku mula berbicara
luahan rasa cinta terpendam sekian lama
kini ku rasa detik itu sudah pun menjelma
apakah ini namanya satu cinta antara kita

Berdebar rasa bila engkau memulakan kata
berdegup kencang mula terasa di dalam dada
diriku mula terpaku dan kaku seketika
lidahku kelu terdiam membisu seribu bahasa

Hari mula berlalu tanpa kita menyedarinya
sudah jauh sekali hubungan yang lama terbina
semakin berat untuk aku memutuskannya
kasih sayang cinta kita takkan mudah dipersia

Ketika kau mula berpaling dari sisi hidupku
kau buat diri mula terasa menderita dan rindu
rupanya dikau bersama dengan kekasihmu yang baru
aku terseksa disini menantikan kepulanganmu

Jangan sekali kau taburkan janji palsu
kerna ku rasa kau akan mengingkari aku
setelah ketahuan kau tak mahu mengaku
takkan pernah aku mencuba untuk percaya kamu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn