Saturday, February 26, 2011

Siapa lelaki Uberseksual?


·  Mereka menjaga kebersihan diri namun ia bukan pekara utama.Lelaki uberseksual tidak sangup berabis semata-mata mahu menjaga kesihatan kulit dan kuku.Bagi mereka.banyak lagi pekara lain yang penting terutama dari soal kerjaya dan mencari wang. 


·  Jangan cakap mengenai produk kesihatan kulit dan tubuh kepada jejaka uberseksual.Mereka tidak pernah gairah untuk mendapatkan kulit yang licin bak sutera,bagi mereka,lelaki adalah tetap lelaki dan lelaki harus kelihatan seperti lelaki.
·  Kediaman mereka tetap kemas namun ia akan nampak seperti kediaman bujang.Mereka tidak terpernah terfikir untuk membeli bunga hiasan atau berganti langsir.Cukup sahaja kelihatan kemas dan perabot tersusun dengan baik.
 
·  Mereka akan pakai apa sahaja yang disukai dan tidak pernah mengambil tahu mengenai trend terkini dengan membeli bahan rujukan .Gaya lelaki uberseksual ialah mereka akan mendapat gaya dari meranatau atau melihat penampilan lelaki lain,Mana yang berkenan dihati itulah bahan rujukan mereka.

·  Layan terhadap wanita tetap baik namun cara layanan mereka berbeza dengan kawan lelaki.Lelaki uberseksual akan melayan wanita sebagai seorang wanita dan mempunyai 
perbezaan dengan cara layanan kawan lelaki mereka.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn