Tuesday, April 3, 2012

Jagoan Bowling 3 PriaC


Cantik tak pic tu??? Kalau nak tau...tu pic masa aku ngan kawan-kawan pegi main bowling kat Kompleks Ole-Ole Seksyen 18, Shah Alam... Kalau bosan, ape lagi nak buat kalau bukan bowling time...

Kalau korang tengok kat screen tu...score sape paling banyak??? Yang main bowling ni namanya Ashraf, ASR dan aku (EMY)...cer tengok score sape paling MANTOP???bukanlah aku nak bangga sangat...aku pun bukan TERROR main bowling...tapi tu lah score aku...tak banyak pun...

Setakat ni...kalau main bowling ngan teman-teman aku...sah diorang tak boleh nak FIGHT aku...al maklum...al maklum sebab muka aku ni TOP sangat...so sebab tu score aku still TOP je...

Kitorang main tak banyak game pun...cukuplah setakat 2-3 game...bukan ape...sebab nanti ada plan lain...biasalah sebab kitorang ni suka jalan-jalan...

Kalau nak tau...banyak lagi pic score aku ngan teman-teman aku pegi main bowling...so keep following my blog...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn