Monday, October 24, 2011

Kisah Cinta Dua Hati


Jika kau bertanya apa itu cinta
cintaku bukanlah cinta biasa
jika kau bertanya apa itu kasih
kasihku tercipta hanyalah untukmu
jika kau bertanya apa itu hati
dua jiwa yang ada kan menjadi satu

Pabila kau dan aku bertentangan mata
kita saling merasa dan mendambakannya
terjalin sudah ikatan cinta antara kita
begitu indah dirasa sewaktu bersama

Walau kemana saja kau pergi
aku disini tetap setia menanti
aku percaya dikau kan kembali
aku tahu kau takkan menjauh lagi

Andai aku pula nanti kau cari
ku tak mahu engkau mencurigai
jangan pula engkau cuba menghancuri
kasih sayang cinta kita selama ini

Biarlah sejarah cinta kita menjadi memori
lambang satu kisah hati kenangan yang abadi
takkan rapuh dan retak tapi teguh berdiri
cinta yang kita semai kini berada di syurgawi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SaNg PrIa KeSePiAn Love Letters

CeRiTeRa SaNg PrIa KeSePiAn